Re(2x): DTMF pomoci PIC16F84

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 14:33:58 CET 2004

Ahoj,

myslim, ze nie. Moje dovody preco nie, su sice zalozene na subjektivnom
pocite, ale aj napriek tomu som presvedceny, ze som sa prilis nemylil.

Subjektivny pocit, je ten, ze pred tym, nez ste poslal otazku do fora, ste
si nedal ani tu namahu, aby ste vytukal do googlu DTMF 16F84, inak by ste
totiz vedel, ze google vyhodi 6 stranok s odkazmi... A potom by ste sa
spytal, v tom najhorsom pripade, aspon trochu inak.

Viete, ak si este stale myslite, ze Vam niekto nieco da rovno aj s patricnym
servisom... Obcas sa moze stat, ze Vam niekto dobre poradi aj zdarma a bez
toho, aby za to nieco chcel. Ale su to skor vynimky a robia to jednoducho
pre svoj vlastny dobry pocit.

Okrem toho, ak by ste sa pozrel aspon trochu na anglicky ekvivalent
niektorych slov, tak urcite najdete aj odkaz na perfektny algoritmus prave
pre PIC.

Prepacte mi prosim moje kratucke zamyslenie. Ak chcete dalej som mnou
debatovat na nadhodenu temu, tak by som Vas poprosil, piste sukromne.

Andrej

p.s.: rozdiel medzi 16F84 a 16F627 je sice len velmi malicky, ale aj tak v
niektorych pripadoch dost vyznamny

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com