Mini osciloskop s Atmelem ???

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 14:33:58 CET 2004

Ahoj,

>Mam tento dotaz na zdejsi odborniky na jednocipy.
>Mam peknej grafickej display z telefonu Philips a chtel bych
>vyrobit miniaturni osciloskop s timto disp.
>Nemam prehnane pozadavky chtel bych ho pouzivat
>k diagnostice serioveho rozhrani (max 115 kbit),na ruzna
>nf mereni v terenu,pripadne pokud by to bylo realne k diagnostice
>zapalovaci soustavy automobilu.
>Otazka zni: Bude stacit AD 8 bit (MDAC08),
>pujde to ridit Atmelem ?
>Je to vubec realizovatelne ? (myslim nf online zobrazeni na displ.)

Nuz podme sa teda pozriet co to musi vsetko splnat: vstup sinusovka s
frekvenciou napr. 10kHz.

Akysi teorem vravi, ze staci samplovat s frekvenciou 2 krat vacsou, nez ma
vstupny signal. Ale z praxe je zname, ze treba aspon 5x a viac. Zo
samplovacej frekvencie Ti vyjde perioda signalu a z tej potom zistis kolko
instrukcii ti dany cip zvladne urobit. No a ked si to zratas na papieri a
uvazis, ze chces zobrazovat on-line, urcite najdes odpoved aj sam.

A.