Re(2x): DTMF pomoci PIC16F84

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 14:33:58 CET 2004

P. Vicek, a ostatni, prepacte mi prosim, ze som napisal odpoved s
komentarom, ktory asi nie je prilis v duchu tejto konferencie.

Kedze problem sa pomaly zacina zuzovat na problem generovania a zmiesania
dvoch sinusoviek, tak sa skuste predsa len pozriet po strankach p.Dattala,
priamo na nich je odkaz na "zakrutenie s PIC-om" a mozem Vas uistit, ze tam
najdete presne to, co hladate.

A.

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com