Rozklad vody

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:47 CET 2004

> Na ferovku, uz to nekdo z pritomnych obhajcu teto techniky ma vyzkouseno ?

hlavne by me zajimalo, kdo se po zverejneni toho clanku jeste nazve obhajcem
:)))) ...

> A nasel by se nekdo, kdo by byl ochoten vysvetlit nam princip, na jakem to
> ma fungovat ? Prosim co nejpodrobneji, nee nejaka frekvencni elektrolyza
> vody, ale prikladne: frekvence tolik a tolik, ktera je zaroven rezonancnim
> kmitoctem toho a toho, a proto se deje to a to.

proboha nesilne uz s temi rezonancnimi kmitocty :))
voda ma z teorie chemickych vazeb rezonancich kmitoctu sice konecne
mnozstvi, ale jiste ne desitky nebo stovky :)))
autor se asi moc diva na televizi, mozna by se mela diskuze prenest na pole
"skodi televizni vysilani soudnemu uvazovani ?" :))))) ...

zadna frekvencni elektrolyza neni: je pouze elektrolyza a nic vic. Signal
muze byt ruzne modulovan ci co ja vim jeste, ale porad se ridi Coulombovym
zakonem. A pripada mi, ze autor toho prispevku ma jine Watty na elektricky
vykon a jine na mechanickou energii.
Asi u nich doma to tak chodi, bohuzel v nasich krajich ne :(
Radeji at zverejni adrsu sveho pobytu, zacnu uvazovat o prestehovani. Ten
jeho svet se mi libi ! :)

> Nechce se mi to mu verit, a i kdyby, chybi mi podrobnosti o tech
jumperech,
> jak je spravne nastavit doladit atd. Takhle dokumentovano je na webu
kdeco,
> odblokovanim pocinaje a satelit kartami konce. Pro vlastni pouzivani chybi
> ale skoro vzdy nejaka, uz drive zminovana "drobna malickost". Pokud
nechybi,
> bez znalosti principu nebudu schopen zarizeni v pripade problemu
rozchodit,
> nebo dohledat zavadu.
> Vena Kovar

Ne, tady bohuzel chybi zdravy rozum a to je horsi nez vsechny malickosti
dohromady :)
Hezky den, Simon Cihelnik