Rozklad vody

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 14:26:10 CET 2004

Na ferovku, uz to nekdo z pritomnych obhajcu teto techniky ma vyzkouseno ?

A nasel by se nekdo, kdo by byl ochoten vysvetlit nam princip, na jakem to
ma fungovat ? Prosim co nejpodrobneji, nee nejaka frekvencni elektrolyza
vody, ale prikladne: frekvence tolik a tolik, ktera je zaroven rezonancnim
kmitoctem toho a toho, a proto se deje to a to.

Nechce se mi to mu verit, a i kdyby, chybi mi podrobnosti o tech jumperech,
jak je spravne nastavit doladit atd. Takhle dokumentovano je na webu kdeco,
odblokovanim pocinaje a satelit kartami konce. Pro vlastni pouzivani chybi
ale skoro vzdy nejaka, uz drive zminovana "drobna malickost". Pokud nechybi,
bez znalosti principu nebudu schopen zarizeni v pripade problemu rozchodit,
nebo dohledat zavadu.

Vena Kovar