Re: osciloskop BM564 a časová základna BP5646

Jiří Zeman zeman.jiri
Středa Březen 17 14:30:13 CET 2004

Dobry den,
   Je to sice dlouho, ale ja ten navod k BP5646 i se schematy mam, dokonce
  tisteny v originale. A jeste navod a schema k dvoukanalovemu
  zesilovaci z osciloskopu BM564, ale nepamatuji si oznaceni.
   Ja jsem si tento osciloskop poridil za par korun a dostal jeste
  jeden zdarma, kde je bohuzel take nefunkcni casova zakladna.
   Jak jsem napsal je to uz chvili co jste se tu ptal, tak jestli
  nejdu s krizkem po funuse :-).

--
S pozdravem,
 Jirka Z.