Napajeci zdroj

Jiří Zeman zeman.jiri
Středa Březen 17 14:30:13 CET 2004

Ji? jsem to na?el, m?lo by to fungovat v?dy - nap??klad tam, kde je
p?ipojen? my? p?es RS232.

My? v?t?inou negeneruje signal p?es DC/DC (MAX232 atp.), ale pro RX
pin u PC vytv??? nap?t? z pinu TX ?i RTS na stran? PC.

Kladn? nap?t? se z?sk?v? z RTS.

Z?porn? nap?t? se z?sk?v? z:
1. kondenz?toru, kter? se nab?j? p?es diodu z TX sign?lu u PC.
2. ze sign?lu TX jen p?es diodu (nejsp??e je na pinu TX v klidu
z?porn? nap?t?).

Z?porn? ?i kladn? nap?t? se p?es tranzistory sp?n? na RX pin u PC.
Nen? tedy nutn? ??dn? MAX. Kdy? to funguje u my??ka, tak by to m?lo
fungovat v?dy, nebo ne ?

Jirka

Jste casto v minusu? Nevadi, pokud jste GEnius. http://www.genius.cz