RS-232

Martin Sveda sejda
Středa Březen 17 14:28:54 CET 2004

    Zdravim,
nechci tu vyvolavat nejake flamewar, ale neni to tak
jak si to myslite/pisete.

> Vzdy ma delku presne 1 bit. Jinak dojde k devastaci dat pokud se
> odchylime od delky 1 bit.

Jak jiz jsem napsal, prijimac se SYNCHRONIZUJE zmenou
urovne prijimaci linky z log 1 na log 0 (cili zmenou
napeti z -12 na +12V). Cili delka stop bitu nema
vliv na, jak vy pisete, devastaci dat.

Jak se potom podle vas resi to, ze chvili vysilam,
chvili nevysilam a pak zase chvili vysilam???

Neni to nahodou tak, ze posledni stopbit necha linku
ve stavu log 1 (-12V) a prijimac ceka na zmenu urovne
z log 1 na log 0 (z -12V na +12V)? Ja myslim, ze to tak je...

A co se tyce obvykle delky stopbitu, tak ta je obvykle
1-2 normalni bity.
Viz treba manual k programu stty na linuxu.

stty - meni a vypisuje charakteristiku seriove linky

    [-]cstopb
	    Bude pouzivat dva stopbity (s '-' jeden stopbit)

Jak jsem napsal uz drive. Delka stopbitu zalezi na tom,
jakou si ji dohodnou prijimac a vysilac.

Dale viz treba Linux-Serial-HOWTO

		    S pozdravem

--
                                         Martin Sveda