Budoucnost a "Da vysoka skola techn. smeru v tuzemsku neco ?"

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:30:01 CET 2004

> Protoze mam vychovavat mlade pedagogy a na VS, byt netechnickeho smeru
> pusobim, prosim Vas vsechny, kdo mate k problemu co rici - zejmena jak by
> jste si, ohlednete-li se zpet, studium a predevsim jeho napln predstavovali

No ja jsem zjistil zajimavy fakt, ze pokud chce clovek necemu opravdu rozumet,
tak si to nesmi nechat odprednaset na skole, ale naucit se to samostudiem.
Prednaska totiz zasvini mozek. VS ma zase tu vyhodu, ze se tam vetsinou prednaseji
veci ktere jsou odtazite od praxe a cloveka nezajimaji, takze mi ten mozek moc
nezasvini.

--
Karel 'Clock' Kulhavy