Budoucnost

Kadoun Vaclav RBCB/TEF6 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 14:30:01 CET 2004

Zdravim,
puvodne jsem se do teto debaty nechtel zapojovat, nebot moje cesta za
titulem byla ponekud netypicka a dlouha ( "diky" i jiz zminovanemu @#$
Pondelickovi). Myslite ale, ze je u nas opravdu malo vysokoskolaku na trhu
prace? Kdyz jsem pred dvema lety hledal zamestnani (v technickem oboru),
trvalo to doost dlouho a ani dnes by to asi nebylo o moc lepsi. A stejne
delam neco jineho, nez jsem vzdycky chtel...
Porad slysime, jak studuje prilis mnoho pravniku, ekonomu, doktoru. Tak po
jakych profesich je tedy podle vas na trhu hlad?  Na "produktoveho
managera", "obchodniho zastupce", "technickeho konzultanta" apod. skolu
nepotrebujete a jina volna mista se hledaji jen obtizne...

S pozdravem
Vaclav Kadoun

P.S. Jsem rozhodne PRO studium (a mam tajne prani ten proklaty FEL stejne
jednou udelat, aspon dalkove :-)