Rozklad vody - palivove clanky

pa-vep@atlas.cz pa-vep
Středa Březen 17 14:27:38 CET 2004

Jiz jsem v kontaktu s americkymi vyrobci membran a snazim se dostat
membranu jako vzorek k prvnim pokusum, stejne tak jako mam informace o dostupnosti platinove cerni a cene a i Nafionu 117 ale v kapalne verzi a nevim jak se z neho vytvori membrana jeho cena ja vysoka na experimenty a dokud mi nebude jasno tak získávám zkušenosti a lidi kteri o tom neco vedi a udelaji.