voda: sonofyzika sonochemie

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 14:26:10 CET 2004

On Sat, 9 Mar 2002, Petr Krc  wrote:
> [...]

Nevideli jste film 'Retezova reakce' (Chain reaction) asi tak 4 roky
zpatky?  Presne tento princip tam vymysleli studenti na nejake univerzite,
ale CIA jim to zlikvidovala. Americka vlada to ma uz davno vyvinuty a
vyzkouseny, ale schovavaj to pod zemi a pred svetem, aby se
diky dostupnosti levne a ciste energie nezhroutila svetova ekonomika
zalozena na obchodu s ropou ???   :-)))))))))))

S pozdravem
Vaclav Kadoun