storyid 153 (bylo Re: PIC programator)

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:36:23 CET 2004

>To jsem samozrejme udelal. Je rozdil prenaset po USB desitky MB a nebo
>par KB. Pokud chcete napr. programator EEPROM a nebavi Vas neustale
>prepojovani konektoru zezadu pocitace na seriovem portu, mate volne USB,
>proc to nehodit na USB ? A potrebujete tam tok 12Mbps ? To asi tezko, ne ?
>
>Nepodcenujte me moznosti zamysleni se nad vecmi. Kdyz se na neco ptam,
>vim, proc se na to ptam. Souhlasim, ze ten priklad je ilustracni a
>pouzitelnost toho HD je minimalni diky nizkemu prutoku dat. Ale existuje
>  mnoho dalsich aplikaci, kde Vam staci toky 10kbps a nemuzete/nechcete
> [...]

Ja nepochybuji o Vasich schopnostech myslet :-)) Ale mozna by stalo za to myslet trochu dele a az potom se rozcilovat. Obvody FTDI dodava Asix v radu desitek korun za obvod. Cas je drahy a tak cena obvodu, ktera by nahradila nekolik (desitek) hodin studia a programovani by se musela pohybovat nekde uplne jinde.

Ano jak vidite 8051 se necha pouzit na kdeco, jestli to je vhodne nebo ne je jiz jina otazka. A emulovat USB na 8051 zrovna vhodne IMHO neni. Mate-li jiny nazor, nikdo Vam ho nebere. Muj nazor je jiny a pouze ho zdeluji a nikomu nevnucuji.

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz