storyid 153 (bylo Re: PIC programator)

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:36:23 CET 2004

V mnoha vecech souhlasim, v nekterych ne. Nechci nikomu vnucovat sve nazory, jen se snazim donutit lidi k pouzivani hlavy.

Mnoho lidi totiz zacne realizovat prvni napad, nenecha problem "vyhnit", nesnazi se nalezt obdobna reseni a neudela si analyzu plusu a negativ. Nezalezi na tom, zda se jedna o "profika" nebo "amatera". Jedna se o zpusob mysleni. Na www.mcu.cz je mnoho prikladu konstrukci a postupu, ktere maji myslenku. Nesnazil jsem se je hodnotit, spise jsem vybiral temata, ktera jsou zajimava resenim, napadem. I kdyz nektere jsou naprosto jednoduche. I kdyz nektere poslali "amateri" z pouheho nadseni. I kdyz nad mnohymi se "profik" pousmeje.

Nechci nikoho odrazovat. Naopak obdivuji nadseni mnoha lidi a fandim mu. Obdivuji jit s "kuzi na trh" a vsemozne se je snazim v teto volbe podporovat.

Jiz jsem to tu psal. Jde o prehled. O schopnost hodnoceni a volby. Ne o hodiny prace nad "vyvojem". Znova zopakuji ono jezuitske heslo "Ucel sveti prostredky". Doplnte si k tomu i dalsi "Time is money". A oboji plati jak pro "profiky" tak "amatery".

A jiz jsem to tu take psal. Je jen otazkou mentality kazdeho cloveka jak pristoupi k nazorum druhych. Ja jsem "hulvat" a sve nazory rikam bez obalu a nahlas. Na druhou stranu jsem ochoten vzdy vyslechnout nazor druhe strany a diskutovat nad nim. A v mnoha pripadech ho uznat a priznat chybu. O tom to totiz je. O tolerovani a respektovani nazoru druhych.

Pouze obcas me nekdo vytoci. A tak pokud jsem se nekoho dotkl, se nyni pokorne omlouvam.

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz