storyid 153 (bylo Re: PIC programator)

Vaclav Peroutka vaclavp
Středa Březen 17 14:36:23 CET 2004

To jsem samozrejme udelal. Je rozdil prenaset po USB desitky MB a nebo
par KB. Pokud chcete napr. programator EEPROM a nebavi Vas neustale
prepojovani konektoru zezadu pocitace na seriovem portu, mate volne USB,
proc to nehodit na USB ? A potrebujete tam tok 12Mbps ? To asi tezko, ne ?

Nepodcenujte me moznosti zamysleni se nad vecmi. Kdyz se na neco ptam,
vim, proc se na to ptam. Souhlasim, ze ten priklad je ilustracni a
pouzitelnost toho HD je minimalni diky nizkemu prutoku dat. Ale existuje
  mnoho dalsich aplikaci, kde Vam staci toky 10kbps a nemuzete/nechcete
pouzit seriovy port a shanite co nejlevnejsi reseni.

Jiste, existuji krabicky RS232-USB - jedinkrat jsem se videl jejich cenu
a prestal se o ne zajimat. Ostatne, da se u nas sehnat ten FDTI obvod ?
A v jakych cenach v kusovem mnozstvi ? Mno, stejne mi to prijde zbytecne
pro tu aplikaci, kde bych to pouziti zamyslel. Tam by to v pohode utahla
ta 8051.