Leskla a cerna plechovka na slunci - snad odpoved

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:34:07 CET 2004

Ale vzdyt to nize pisu (tedy z knizky opisuji). Salavost cerneho a
bileho telesa se lisi malo az nepatrne, ale salavost prirodniho
hliniku (= povrch neupraveneho chladice) je 5x mensi. Pro prirozene
chlazeni je lepsi mit chladic natreny (je jedno jestli na cerno nebo
na bilo), u nuceneho se to ani nepozna.

Ales Prochaska