Mirne OT Epoxy

Jiri Prachar j.prachar
Středa Březen 17 14:30:38 CET 2004

Mam taky docela stary CHs epoxy a jeste to lepi, ale ted spis pouzivam
nejaky 5-10minutovy, je s tim lepsi prace a tolik to netece.
Epoxy 1200 normalne tuhne dost dlouho! Hodina nic neznamena. Tak den se
to musi nechat!
Kdyz se zvysi teplota, tak to tuhne o hodne driv.
(Mam dojem,ze jako tvrdidlo se v epoxy 1200 pouziva HCL, tak se da zkusit
co to udela s tim.)
JP