Mirne OT Epoxy

jirka7a jirka7a
Středa Březen 17 14:30:17 CET 2004

Dobry den, pri slepovani jsem pouzil epoxy (1200) a jaksi nezatvrdl.

Po cca 1h byl epoxy skoro ve stejnem tvaru jako kdyz jsem ho
pripravoval, tak jsem ho sundal. Mel jsem pocit, ze jsem pouzil malo
tvrdidla, tak jsem namichal novou smes s vetsim mnozstvim tvrdidla,
ale bohuzel opet to same po 10h. Drive jsem pouzival dvouslozkove a
ty po 30 minutach vykazovaly znacnou znamku tuhnuti.

1. Na tvrdidle je napsan rok 1997, nemohlo chemicky zreagovat samo od
te doby a nyni je nepouzitelne ?

2. Jake mate zkusenost s michacim pomerem, pise se 7 ku 100 ? Kdyz ho
dam malo, tak take zatvrdne ? Nebo obracene ? (Micham to od oka.)

3. Nevite zda by nove tvrdidlo pomohlo ? ( Jiste, ze to lepidlo mohu
vyhodit, ale je skoro plne a k zivotnimu prostredi to neni zrovna
OK.)

dekuji predem vsem za odpoved
Jirka

Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz