CD audio- jak je to s kopii? je stejna jako original?

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:28:18 CET 2004

Klasicke EPROMky rady 27Cxxxx (tak od 27C64 vys) se umi identifikovat vyrobcem a typem. Je k tomu ale potreba privest na jeden pin (snad CE..?) programovaci napeti. Zarizeni pak EPROMce normalne dava adresy (myslim 0..3) a EPROMka mu na datove brane vraci identifikacni bajty. Bez zvyseneho napeti ale identifikaci vydolovat nelze.

Zkousel jste okouknout prubehy signalu osciloskopem? Treba se tam nekde z nejakeho duvodu objevuje "oblita" hrana, nebo je udelano spatne casovani a s EPROMkou daneho vyrobce to "nahodou" chodilo..?

Jirka N.