Za kolik - Vyroba PCB na Aritme 0512

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:37:34 CET 2004

Zdravim konferenci,
jeden muj znamy si vyrabel zaknaktel (viz Hvezdna brana).
Obrovsky trafo, parametry neznam. Jednou to pripojil a privarilo mu
to transformatorovy plechy k sobe, dost sila :-))).

P.S.: Ty plechy samo o sobe asi ne, ale ten lak to spalilo na uhel
a jeste to tim k sobe prilepilo. Ale stejne to byla sila.

Ondrej jakubcik
ojakubcik@seznam.cz

Reklama:
WWW stranky zdarma na http://www.sweb.cz