MP2 video - co s tym? (OT)

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 14:26:33 CET 2004

> player. Zda
>
> Osobne se domivam ze komprese do MPEG2 se v plnem PALu bez specialniho
> HW v realnem case nestihne. Rovnez si myslim ze mp2 je MPEG-1
> Audio Layer 2
> tj. pouze zvukova stopa. Delka souboru by mohla lecos prozradit.

Dobre, dajme tomu ze tam program dal nespravnu priponu ... ako zistim
skutocny format dat?

Viem zistit, s akymi nastaveniami to bolo nahrate. Tusim PAL 720x544, ale
neviem presne. Urcite je to "Highest Quality for DVD authoring", ak si to
spravne pamatam. Nemaju MPG/AVI nejaku rozoznatelnu hlavicku ? (tak ako ma
napr. WAV na zaciatku "RIFF")

Mt