MP2 video - co s tym? (OT)

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 14:26:11 CET 2004

> Nie, je to aj video.
> Je to asi 1h 40min (?) filmu. Subory su dva, jeden asi 2 GB a jeden asi
4GB
> (velkost dana max. velkostou suboru vo FAT32).
>
> Mt

Z vyse uvedeneho vychazi:
Je to podle vseho vazne MPEG2 video i audio v multiplexu. 6GB na jeden film
je typicky DVD.

- Zkusil bych to prehrat necim, co umi DVD kodek. XingDVD player, mozna
ZoomPlayer ... Video stream vysosany z DVD vobu, s priponou m2v (MPEG2 video
?) mi prehral prave Xing

- Prekodovat (zkonvertovat) by to mozna dokazal TsunamiMPEG, nebo BBMpeg (ke
stazeni na webu). Jsou podobne VirtualDubu, ale pro MPEG. Mozna by zase i
neco vykecaly o obsahu, strukture,atd

Vena Kovar