Re(2x): Re(2x): Re:vodivy lak

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:11 CET 2004

>Trochu off topic :):

Myslim, ze tato debata neni tak dalece od veci jak vyplynule z reakci.

>... mylite se ! Pouze nevite kam pro ne zajit :)

To je opravdu mozne, ale proto jsem psal, ze by to v te knize melo byt.

>ale to je prave to co jsem psal: tech latek je mozno pouzit teoreticky
>tisice misto hydrazinu a tomu prizpusobit podminky: pyrosiricitan se
>prodava
>za par korun ve fotografickych potrebach pro ucely regenerace vyvojek ...

Bohuzel jsem skeptik. Fotim hodne cernobilou fotografii a sam si ji
zpracovavam a muzu Vas ujistit, ze zde v CB jsem uz pul roku nesehnal ani
pozitivni vyvojku. Musel jsem si ji objednat v Praze. :-(
Na kramech je jiz jen ustalovac a podle mne az projde tak uz novej
neobjednaj a tim chemie ve foto-kinu totalne skonci.

>Ano methanol jsem pouzil jako priklad, ethanol lze pouzit take, mel by byt
>ovsem bezvody ...
>Amethanol v litrovem baleni lze v pohode koupit v Lacheme v Neratovicich
>pri
>prokazani zpusobilosti prace s nebezpecnymi latkami ... a take u Fluky,
>Mercka, ale podstatne draz :(

No to je prave ono. Pokud se prokazete "jedovym osvedcenim", ktere si kvuli
flasce za 100Kc nikdo delat nebude.

>Benzen je karcinogen (... co neni :)))) ) a Lachema Brno ho prodava podle
>cistoty asi tak 60-70 korun za litr. Tady by prodej nemel byt vubec nicim
>omezen ...

>Da...

No mam z toho smisene pocity. Na druhou stranu me stve, ze zmizela z
drogerie bezna chemie a delaj z lidi debily, kteri nevi, ze kdyz se polejou
kyselinou, ze je asi neco spatne. Na druhou stranu tohle mi prijde jako
druhy extrem.

RadekCX