Odsumeni SB Live

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:19 CET 2004

Stare kondenzatorove mikrofony Neumann mely prumer cca 4 cm a je to asi
maximum. Pri vetsim prumeru, nez je delka vlny na hornim konci prenaseneho
pasma, bude mikrofon na vyskach neunosne smerovy. Pro nataceni nekterych
nastroju to ale nevadi. Rozumny kompromis je prumer 1". Pokud ma mit
mikrofon vetsi aktivni plochu, staci k nemu pridat parabolicke zrcadlo.
Zarucene potom slysi mnohem lip nez clovek. Treba hodinky z 10 m
(odzkouseno). Jen to nesmi byt digitalky  :-)).
Andel

> Plati tedy- vetsi membrana=vetsi kvalita?
> (tedy v mezich elektret s pulmetrovym prumerem se asi nedela, ze? :o))
> JP

Jenze i