Odsumeni SB Live

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:53 CET 2004

No nechtel bych malovat certa, ale zda se mi, ze tohle je uplne genialni
zivna puda pro agentury a organizace  typu BSA, OSA atd. Udela se z toho
velmi snadno nadherny medialne rozmaaaaaznutelny exemplarni pripad, aniz
by vznikalo jakekoliv nebezpeci, ktere by mohlo vzniknout pri napadeni
nejakeho giganta, ktery treba krade tisickrat vic.
Dovedu si docela zive predstavit jednu nejmenovanou televizi, jak v
hlavnich zpravach ukazuje okuklene komando, ktere dava zelizka tomu
nebozakovi, co opalil par CDcek....

				Jakub Serych