Mikrofony was odsumeni SB

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:53 CET 2004

A kdyz uz jsme tak hluboko, jak se daji v amaterskych podminkach
merit/pocitat akusticke impedance? Kdyz bych chtel treba ten mikrofon ke
kamere trochu nasmerovat umistenim do trubicky, mela by pro nejlepsi
prenos akustickeho vykonu byt akusticka impedance trubky u mikrofonu
rovna ak. impedanci kapsle. Nebo ne? Jak se to da
overit/zmerit/prizpusobit? A jaka by mela byt impedance na vstupu te
trubky? Kdesi jsem cetl, ze impedance se da menit navrtavanim vhodnych
der ve vhodnych mistech do te trubky. Nemate nekdo nejaky odkaz, na
kterem by se dalo docist vice?  A co s tim vsim udela treba molitan
pretazeny pres konec te trubky?

				Jakub Serych