RE: PIC18F458 & MPLAB simulátor

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:22:48 CET 2004

Pr?v? ?e ne. J? v aplikaci ne?tu ani PORTC ani PORTD.
Pouze naprogramuji CCP1 a ECCP1 a Timer2, tak aby na obou v?stupech byla
PWM.
Kdy? to krokuji v simul?toru, tak v registru PORTC se mi odpov?daj?c? bit
m?n? podle PWM a odpov?daj?c? bit v registru PORTD se nem?n?.
J? nev?m jak MPLAB simul?tor uvnit? funguje, tak?e p?edpokl?d?m, ?e pokud se
na n?jak? registr ?lov?k pod?v? v ok?nku Special Function Registers nebo si
na n?j d? Watch, tak v tom registru se ukazuje stav jak? je skute?n? na
jednotliv?ch pinech na v?stupu. Pokud by tomu tak nebylo, neexistoval by
mechanismus, jak v simul?toru ov??it, ?e periferie funguje tak jak m?,
proto?e MPLAB nedisponuje bohu?el ni??m jako by byl virtu?ln? logick?
analyz?tor p?chnut? na jednotliv? piny.

Zdrav? PavelK