RE: PIC18F458 & MPLAB simulátor

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:22:48 CET 2004

To by se na to opravdu podivat nedalo,
tedy pokud tam neni neco o cem jeste nevim.

Nicmene jeste mne nikdy nenapadlo se divat napr.
na seriovy port co z nej jde ven (simulatorem),
takze budu muset zkusit, zda se to meni tam,
coz bych myslel, ze by spravne nemelo, ale zase
by to nebylo nikde videt :).

Melo by jit v podstate o totez, jen jsem vzdy
bral periferie jako fakt, tedy zkoumat simulatorem
zda a co tam je mne u techto vystupu z periferii
nenapadlo - tedy presne co je vypsano v bitech PORTx
v simulatoru, kdyz je onen pin jako najaka periferie.

V kazdem pripade je to zajimava vec.

Pokud by bylo vypsano v PORTx co je na pinu a mam
nekde periferii a prehodim to na vystupni port
v prubehu programu a budu cekat, ze tam je v PORTx
co jsem tam puvodne mel, protoze se nikde necetlo,
to je pak na simulaci opravdu bezva situace a pokud
je v PORTx v simulatoru vypsano neco z periferie
a v PORTx pro port by mel byt opak (posledni zapsane
do PORTx), bude zajimave, co v nem vlastne zvitezi,
tedy zda je to nejak v MPLAB osetreno, pokud tedy
PORTx ukazuje co je na pinu a ne v registru :).

--
Jiri Bezstarosti