monitor ADI Microscan

Vaclav Danecek danecek

From: <michek@email.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, December 30, 2002 12:58 PM
Subject: Re: monitor ADI Microscan

> Diky, taky se mi to zdalo jako problem VN, ale prakticky tomu vubec
nerozumim.
> Mate nejaky priblizny odhad moznosti/ucelnosti-ceny/ opravy? Soucasne ceny
17" CRT velmi spadly...atd. Nicmene jsem /byl jsem/ jinak s timto monitorem
spokojen /je to jen 15"/, ukazuje hezky.

> Co se tyka odpovedi pana Berky /nemam jeste v e-mailu, pouze pres WWW/-
asi nemam problem s regulaci jasu. Pouze nynejsi stav monitoru je takovy, ze
"sviti", jako by byl jas nastaven na treba 500% normalniho MAX jasu. A
regulacni prvky nemaji viditelny vliv. Ani kontrast...

http://www.vyber.cz/form/emgb.php