monitor ADI Microscan

Vaclav Danecek danecek
Středa Březen 17 14:22:40 CET 2004

Zkuste protocit nastaveni Ug2 (vetsinou je to oznaceno "screen"), jestli
reaguje. Vysokoohmovy trimr se da taky "ubastlit" mimo VN trafo, je to ale
cesta pro zkusene bastlire. Standardni je vymena VN transformatoru, ktera
Vas prijde asi na 1500Kc, nejhorsi je spravny typ sehnat.

Vaclav Danecek

----- Original Message -----
From: <michek@email.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, December 30, 2002 12:58 PM
Subject: Re: monitor ADI Microscan

> Diky, taky se mi to zdalo jako problem VN, ale prakticky tomu vubec
nerozumim.
> Mate nejaky priblizny odhad moznosti/ucelnosti-ceny/ opravy? Soucasne ceny
17" CRT velmi spadly...atd. Nicmene jsem /byl jsem/ jinak s timto monitorem
spokojen /je to jen 15"/, ukazuje hezky.

> Co se tyka odpovedi pana Berky /nemam jeste v e-mailu, pouze pres WWW/-
asi nemam problem s regulaci jasu. Pouze nynejsi stav monitoru je takovy, ze
"sviti", jako by byl jas nastaven na treba 500% normalniho MAX jasu. A
regulacni prvky nemaji viditelny vliv. Ani kontrast...

http://www.vyber.cz/form/emgb.php