Monitor AOC 5Elr

Ales Kohout kck
Středa Březen 17 14:22:40 CET 2004

SM> Nevite nekdo kde sehnat orinoco bezdratove karty ale pokud mozno do PCI.
SM> Nebot kupovat zvlast PCMCIA kartu (cca 3000 ) a adapter na PCI ( cca
SM> 2500 ) je docela drahe.
SM> Milos Sula

Jestli se ma jednat o sitovky na bezdratovy internet v pasmu 2,4 GHz
(802.11b), tak od Orinoco jedine v provedeni PC Card (tj. do PCMCIA slotu).
Vcera jsem sice koukal, ze je nejaka Orinoco PCI karta, ale k memu (a urcite
nejen k memu) zklamani byla pro 802.11a (to "a" znamena, pokud nekecam,
pasmo 5 GHz). Takze jednine zkusit jineho vyrobce nebo ty penize do toho
holt vrazit.

--

Ales Kohout                           mailto:ales.kohout@atlas.cz