monitor ADI Microscan

michek@email.cz michek
Středa Březen 17 14:22:40 CET 2004

Diky, taky se mi to zdalo jako problem VN, ale prakticky tomu vubec nerozumim.
Mate nejaky priblizny odhad moznosti/ucelnosti-ceny/ opravy? Soucasne ceny 17" CRT velmi spadly...atd. Nicmene jsem /byl jsem/ jinak s timto monitorem spokojen /je to jen 15"/, ukazuje hezky.

Co se tyka odpovedi pana Berky /nemam jeste v e-mailu, pouze pres WWW/- asi nemam problem s regulaci jasu. Pouze nynejsi stav monitoru je takovy, ze "sviti", jako by byl jas nastaven na treba 500% normalniho MAX jasu. A regulacni prvky nemaji viditelny vliv. Ani kontrast...

diky Ivan

VYPL?TE DOTAZN?K A VYHRAJTE DIGIT?LN? FOTOAPAR?T PHOTOSMART! http://www.vyber.cz/form/emgb.php