Svetelny had, 45 LED

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:36:16 CET 2004

>Jak to chcete? Aby vzdy svitila jenom jedna LED (*1) nebo kazda
>treti/pata/devata (*2)a preskakovalo dokola?
>
>*1 tak to budete potrebovat 45 budicu. No a kdyz uz jsme u tech budicu,
>vzpomente si, jak se delaly svetelne hady pred 30 lety (co LED - tenkrat
>zarovka - to tranzistor+RC). Moderneji to jde taky s invertory. Co LED to
>invertor (idealne 7404) +RC
>
>*2 pak potrebujete jenom 3/5/9 budicu, v tom pripade doporucuji pouze
>tranzistorove reseni, stejne ty tranzistory budete muset dat.

No kdyz tam uz jednocip bude, tak proc jeste 74164 - dejte LED (zarovky) do matice a jak a kdy ma co svitit uz procesor zvladne sam :-)) Tedy az mu to reknete :-)) Obcas i poslouchaji na dobre slovo ;-))

Matice  6x8 -> 48 LED, 6(PNP)+8(NPN) budicu - 14 IO procesoru

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz