Vodni kamen

Roman Vostrel vostrel
Středa Březen 17 12:09:23 CET 2004

Dobry den,
Dekuji za reakci pane Hanzal.
S timto obvodem nemam zadne zvlastni umysly. Jedna se o moji diplomovou praci.
Ale chtel bych dodat ze na internetu je mnoho navodu s timto obvodem (viz. www.myplace.nu). Od pripojeni na CD-ROM az po HDD. A dle meho nazoru konstrukce mp3 dekoderu+DA od micronasu je zbytecne narocna (draha) a rozmerna vzhledem k pouziti VS1001K. Nehlede na to ze pouziti IC's micronas neprinasi zadne zvlastni funkce atd. Nebo se mylim? Ja jsem ho sehnal na vyse uvedene adrese za 20$ i s dopravou do UK.Omluvte pripadne pravopisne chyby, ale pobyvam dlouhodobe v UK tak se sem tam nejaka chyba muze vyskytnou. :-)
Rene Grossmann

---
** CREATED BY EMAIL.CZ **
   http://www.email.cz <--- Get Your Free Email