Vodni kamen

Petr Zák petrzakcse
Středa Březen 17 12:09:26 CET 2004

>Kde se pristroj vyrabi neni vubec podstatne! Setkal jsem se smejdy MADE IN cely svet.
Suhlasim. Chcel som tym len zdoraznit svoj nazor na spominanu "znacku", ktory napokon nevychadza z miesta vyroby ale zo _skusenosti_
.
>Kazdy produkt ma sve urceni.
S tymto tiez nejde nesuhlasit! Vlastne o tomto bola cela diskusia na temu merak - povodna otazka bola, ci sa oplati kupit metex za 1
000-2000KC/SK. Moja odpoved je, ze kedze ide o vseobecne pouzitie, tak nie. Samozrejme je to moj nazor a vyhradzujem si pravo na omy
l.
>hlavni parametr nizkou cenu a nechape, ze je tomu odpovidajici uzitna hodnota.
Nuz, to podla mna nie je celkom pravda - aby som Vas parafrazoval, videl som uz aj drahy smejd a lacnu kvalitu.
Pripadnu dalsiu diskusiu navrhujem presunut na sukrom. mail.

Jano Waclawek