Zaznam obrazovky

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:08:45 CET 2004

| Odes?latel: Martin LOCKER <locker@vosrk.cz>
| Potreboval bych zaznamenat pro prezentaci prubeh
| prace s nejakym programem do AVI, aby to bylo
| mozne potom poustet bez dane aplikace,
| popripade prehrat na video. Zkousel jsem zatim
| nejakou starsi verzi ScreenCamu od Lotusu, ale
| moc to nefungovalo (nektere casti obrazu chybely,
| atd.) a take to nebylo AVI nebo neco podobneho.

Microsoft camcorder co je soucasti Office by nestacil? Aspon v Office 97
je, ale neinstaluje se standardne.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler
"Kdo nesouhlas? s n?mi, podporuje teroristy" -- G. Bush jr.
"Kdo nejde s n?mi, jde proti n?m"            -- komunist?