OT "odbornost" servisu pro INDESIT a ARISTON

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 12:08:45 CET 2004

Podobnou zkusenost mam s Philipsem.
Koupil jsem si pred vanocema nove video VR910 a to ma TM "Tape manager"
(databazi video kazet) nejakym zpusobem se mi do TM zapsal zaznam ktery vzdy
pri pristupu do TM zablokoval procesor a video se vyplo. Sel jsem ho
reklamovat (bylo nastesti v zaruce) a oni ho s mym popisem zavady odeslali
do servisu. Za mesic jsem si pro nej sel do obchodu a doma ho zapojil a
uplne stejna zavada. V servisu ho asi pripojili jen k diagnostickemu
programu ten nic neodhalil a muj popis zavady vubec necetli. Oprava zavady
stala asi 5.000 Kc a psali ze vymenili krystaly, diody, ... a sroubky byli
apsolutne neposkozene. Odnesl jsem ho opet do obchodu a odeslali ho zase
zpet. Bohuzel to bylo prez vanoce a vratili ho az nekdy v lednu. Tentokrat
jsem ho vyzkousel rovnou v obchode a konecne uspech. Vse vyresila vymena
eeprom v cene 200Kc. Z takoveho servisu musi mit PHILIPS radost. Doporucuji
vam nic neplatit dokud vam nepredvedou funkcni mycku.

Martin