OT "odbornost" servisu pro INDESIT a ARISTON
Martin.Landa@pvt.cz
Martin.Landa
Středa Březen 17 12:08:45 CET 2004
Podobnou zkusenost mam s Philipsem.
Koupil jsem si pred vanocema nove video VR910 a to ma TM "Tape manager"
(databazi video kazet) nejakym zpusobem se mi do TM zapsal zaznam ktery vzdy
pri pristupu do TM zablokoval procesor a video se vyplo. Sel jsem ho
reklamovat (bylo nastesti v zaruce) a oni ho s mym popisem zavady odeslali
do servisu. Za mesic jsem si pro nej sel do obchodu a doma ho zapojil a
uplne stejna zavada. V servisu ho asi pripojili jen k diagnostickemu
programu ten nic neodhalil a muj popis zavady vubec necetli. Oprava zavady
stala asi 5.000 Kc a psali ze vymenili krystaly, diody, ... a sroubky byli
apsolutne neposkozene. Odnesl jsem ho opet do obchodu a odeslali ho zase
zpet. Bohuzel to bylo prez vanoce a vratili ho az nekdy v lednu. Tentokrat
jsem ho vyzkousel rovnou v obchode a konecne uspech. Vse vyresila vymena
eeprom v cene 200Kc. Z takoveho servisu musi mit PHILIPS radost. Doporucuji
vam nic neplatit dokud vam nepredvedou funkcni mycku.
Martin
> -----Original Message-----
> From: Voj??ek Petr [mailto:petr.vojacek@mora.cz]
> Sent: Friday, October 05, 2001 7:26 AM
> To: hw-news@list.gin.cz
> Subject: OT "odbornost" servisu pro INDESIT a ARISTON
>
>
> Ahoj,
> omlouvam se za off topic, ale chci Vas trosku pobavit a
> zaroven varovat
> pred vyrobky firmy Merloni Elektrodomestica, ktera u nas prodava sve
> vyrobky pod oznacenim INDESIT a ARISTON.
> Mam bohuzel od teto firmy mycku a kdyz se mi pokazila (zacal
> se zastavovat
> beh programu v jednom miste) tak jsem se do opravy nepoustel, protoze
> samozrejme nemam schema a zavolal jsem autorizovany servis.
> Idealisticky
> jsem si myslel, ze podle servisni dokumentace snadno najdou
> chybu (vzdyt
> programator v mycce je vlastn? jenom krokovy radic a pokud se
> nekde zastavi,
> da se opdle schematu najit, na kterou podminku ceka). Omyl !
> Vzdycky v mycce
> vymenili nejakou soucastku (nasypku, hladinovy spinac,
> uchyceni sprchovaciho
> ramene) - asi systemem "pokus-omyl" a mycku mi vratili s tim,
> ze uz je v
> poradku....
> Za takoveto "opravy" jsem uz zaplatit pres 4 kKc a mycka se
> chova porad
> stejne,
> jako na zacatku, nez ji opravovali.... Verili byste tomu ?
> Jsou autorizovane
> servisy
> ostatnich znacek taky tak "odborni", nebo je to "vysada" Merloni ?
> Jeste jednou se omlouvam, ale nedalo mi to se o tuto zkusenost
> nepodelit....
> Jen ted cekam, co ted v mycce vymeni. Zbyva jeste
> programator, solenoidni
> ventil,
> cerpadla, topne teleso, hlavni vypinac a privodni snura. Maji proste
> zajimavy zpusob,
> jakym prodat novou mycku - postupne po soucastkach. Ale je to
> asi jejich
> jedina
> moznost. Ja uz totiz vyrobek Ariston nebo Indesit nikdy
> nekoupim...... :-(.
> Petr Vojacek
>
Další informace o konferenci Hw-list