OT "odbornost" servisu pro INDESIT a ARISTON

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:08:45 CET 2004

| Odes?latel: Voj??ek Petr <petr.vojacek@mora.cz>
| omlouvam se za off topic, ale chci Vas trosku pobavit a zaroven varovat
| pred vyrobky firmy Merloni Elektrodomestica, ktera u nas prodava sve

Nejsou to nahodou Italove? Italsky vyrobek se poozna tak, ze se vyrobce
snazi maximum dostat z minima( to vzdycky), ale italove to dovedli k
dokonalosti. Staci si vzpomenout jak byly delany gramoradia Europhon, kde
kazdy tranzistor byl vyuzit minimalne 2x.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler
"Kdo nesouhlas? s n?mi, podporuje teroristy" -- G. Bush jr.
"Kdo nejde s n?mi, jde proti n?m"            -- komunist?