Jak nasmerovat satelit

JBilek@chemoprojekt.cz JBilek
Středa Březen 17 12:08:15 CET 2004

Pro astru je to asi 32stupnu od zemne a smer priblizne na jih.
Pro spravne nasmerovani staci z mista montaze videt na TV.
Kdyz to nejde staci natahnout drat a nastavovat podle zvuku.
Nastavit se to musi dost presne. U analogoveho prijmace je to jednodusi.
Uz pri malem signalu se na obrazovce neco objevi, pak staci antenu nastavit
na co nejlepsi obraz. U digitalniho prijmace je vetsinou v menu stupnice se
silou signalu.
Pak take existuje takovy jednoduchy pristroj ktery se pripoji mezi antenu a
prijmac
ktery ukazuje silu signalu.Nedavno neco podobneho inzerovala nejaka firma v
AR.
Jaroslav.