Re(2x): odolnost LPT

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:07:08 CET 2004

| Odes?latel: Petr Zbranek <petr.zbranek@ksprogram.cz>
| Ja se radeji zeptam.
| Jako ze bez galvanicke oddeleni se to da odpraskout?
| Nebo diky nemu?

Omlouvam se, napsal jsem to jinak, nez jsem myslel, tedy ze bez nej se to
da odprasknout. Nepomuze pouhe galvanicke oddeleni zeme (pokud je to
spojeno i zemi), musi se oddelit i signalove vodice, treba trafem, jako je
to u sitovych karet. Nejhorsi kombinace je, pokud signalove vodice
pouzivaji zem, tedy nejsou symetricke a potrebujete mit i stejnosmernou
slozku - coz je prave pripad rizeni pres paralelni port.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh
[ www.netem.cz/article.php?sid=658 ++ www.netem.cz/article.php?sid=638 ]
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler