Boot manager

Ing. Locker Martin locker
Středa Březen 17 12:07:08 CET 2004

Mam jeden takovy problem. Nevim, jsetli tu neni nekdo, kdo by v posledni
dobe kupuval v GM (maloobchod) 62256 v SMD. Me byla prodana pamet s
oznacenim KM62256CLG-7 (Samsung), ktera ma byt ekvivalent k 62256LL07, ktera
je v tistenem katalogu od GM z r. 2001 a je zde na teto strance i popis
pinu, ktery je zcela odlisny od 62256 v pouzdru DIL. Kdyz jsem stahnul
datasheet od Samsunga, tak vyrabi ve 4 moznych pouzdrech, ktera se lisi v
suffixu nazvu pameti. Pro CLG je pin to pin compatible s DIL pouzdrem a pro
myslim CLT odpovida tomu, co je v katalogu GM. Kdyz jsem se tohle snazil
vysvetlit jednomu z techniku ve velkoobchode GM, tak mi tvrdil, ze to, co ma
v papirovem katalogu je jine, nez to, co ja stahnul od Samsunga v pdfku.
Cele to skoncilo tim, ze je to asi chybna seria a ze mi asi prodaly zrovna
nejaky vadny kus;-) Kdyz jsem pamet vypajel a otestoval, tak byla naprosto v
poradku, ale mela rozlozeni pinu presne podle DIL pouzdra a ne podle
katalogu GM. Pokud by tu byl nekdo, kdo ma 62256 v SMD a je pinove stejna
jako ta, co je v papirovem katalogu GM, tak by me dost zachranil. Potrebuju
jen 1ks, ale uz mam hotovou a osazenou celou desku, tak s tim nemuzu nic
delat.

            Michal