OT barevna laser tisk.

Patrik Augustin augustin
Středa Březen 17 12:06:52 CET 2004

no holt je to minolta :-))))
Vetsinou kdyz nevymenite olejovy valecek po nejake dobe tak ta obluda
prestane fachcit a musite jeste koupit tyhle srandy.Jo holt to je dan za to
ze ta tiskarna stoji par supu.U HP to asi nenajdete:-)

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Ing. Ji?? Vojtek
Sent: Tuesday, November 27, 2001 11:48 AM
To: HW konf
Subject: OT barevna laser tisk.

Dostal jsem se k barevne laserovce a koukam jako pako, co je to olejovy
valecek, odpadni nadoba ? prenosovy pas. Je to minolta - u
klasicke laserovky jsem o vetsine z toho nikdy neslysel. Vite co to vsechno
znamena?

Diky
Ji?? Vojtek

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.293 / Virov? b?ze: 158 - datum vyd?n?: 29.10.2001