OT "odbornost" servisu pro INDESIT a ARISTON

Vojáček Petr petr.vojacek
Středa Březen 17 12:06:53 CET 2004

Taky jsem o tom premyslel. Ale nakonec jsem prece jenom dal 2300,- za
novy programator. Ale ja jsem misto 2051 uvazoval o 89C51, aby se tam
pripadne dal dat LCD displej - protoze kdyz tam nebude koecko programatoru,
tak je potreba nejak zobrazovat krok, ktery to prave dela - a taky by tam
mohla byt
diagnostika.....
		Petr Vojacek