OT barevna laser tisk.

Ing. Jiří Vojtek j_vojtek
Středa Březen 17 12:06:53 CET 2004

Ahoj konference
Mam tu dve otazky, se kterymi bych prosil poradit.
1. Zacinaji mi odchazet v mobilu (Alcatel OT). V posledni dobe se chovaji
tak, ze se baterka temer okamzite vybije (sotva jeden kratky hovor), v
nabijecce to ale po cca 10 minutach hlasi, ze je nabito. Je najaka moznost
tyto baterky jeste ozivit?
2. Mam na stol modem, ktery zda se obdrzel nejaky sok z tel linky. V serii
se vstupem tel. linky jsou zapojeny dve SMD soucastky, ktere jsou totalne
odvarene. Na plosnaku je oznaceni L5, L6, takze predpokladam ze to budou
tlumivky. Neporadil by mi nekdo hodnotu, ketrou mam pouzit pri vymene?
        Predem diky za kazdou reakci.
                    S pozdravem
                            Petr Cach