OT: trhaci sila

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:02:33 CET 2004

Hello Glajc,

úterý, 15. května 2001, you wrote:

GP> Jedna se o odporovy ohrev . Kapacitni proud lze pri vypoctu zanedbat. Teda
GP> vzhledem k pouzite frekvenci. Zahrivani na okraji je zpusobeno prechodovym
GP> odporem mezi hrebikem a ohrivanou uzeninou. P=RxIxI  Rovnez induktivni
GP> proud je mozno pri vypoctu zanedbat, teda pokud zrovna neohrivame 5m
GP> tocenaku.

Nebylo by tedy lepsi pouzivat pro kontakt s parkem neco lepsiho, co ma
dotek na vetsi plose ? Napadlo me napriklad pouzit tzv. Motex pasku,
ktera se pouziva pro stahovani gumovych hadic. Ma to sirku cca 8mm, a
da se to koupit na ruzne prumery hadic (parku).

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313