AW: Kde sehnat rychly a levny rail to rail OZ

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:02:33 CET 2004

Dekuji za skvely tip.
Jeste nerikam hop, ale na zaklade vcerejsi objednavky free vzorku u TI mi
dnes prisel mail, kde mi pisi, ze zasilka byla odeslana prostrednictvim UPS
a je tam i cislo pomoci ktereho mohu zasilku na strankach UPS trasovat. Koho
by to zajimalo, muze se podivat na www.ups.com a v polozce tracing zadat
cislo 1Z5529296648554222 . Je to uzasne, uz schazi jen, aby zasilku vybavili
prijimacem GPS a nekde na webu udelali jeji trasovani pomoci GPS souradnic.
To by pak agent UPS nemusel zvonit, v pravou chvili bych mu zasel sam ke
dverim otevrit :-))))

					Pekny den

						Jakub Serych

P.S. V uspesnosti tohoto pokusu mozna hraje roli to, ze jsme skola, coz
uvadim v udajich na TI&ME