Casove obmedzenie

Ľubomír Leňko Lubomir.Lenko
Středa Březen 17 12:02:33 CET 2004

Asi najlepsie by bolo na HW kluci mat RTC (aby si niekto nemohol
prenastavovat cas na PC) a tento cas kontrolovat. Sice sa da odsledovat
komunikacia na paralelnom porte, ale ked tam date nejaky algoritmus, tak to
nebude take jednoduche. A keby chcel nikto castejsie komunikovat s HW
klucom, tak by sa proste zablokoval a pre dalsiu cinnost by bol potrebny
servisny zasah. To je asi tolko co ma napadlo

S pozdravom L. Lenko

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Jiří
Foldyna
Sent: Tuesday, May 15, 2001 4:20 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: Re[4]: Casove obmedzenie

> zapujceni na
>
> Co napriklad ?

Napriklad program pro vyhodnocovani souboru mereni, ktera se provadeji
jednou rocne (JEDU, JETE).

> konfiguraci a je treba
>
> Tomu nezabrani uz ta urcita konfigurace ?

Nemam na mysli HW konfiguraci, ale topologickou konfiguraci. Mame externi
pracoviste, u ktereho nejsme schopni znemoznit odcizeni SW. Pouzitim HW
klice zajistujeme, ze zlodej nebude jednoduse schopen odcizeny SW zneuzit.

> (Officy, OS atd.) -
>
> Prave pro ten specialni, zakazkovy, drahy a slozity software bych
> rekl, ze tam HW klice nemaji co delat. U spotrebnich sragor bych se
> tomu moc nedivil, ale tam se to asi ani tem nejarogantnejsim
> dodavatelum nevyplati.

U zakazkoveho SW to vzdy zalezi na prani zakaznika. Pokud chce ochranu, neni
duvod mu ji neposkytnout.

Konec koncu nepokousel jsem se odpovidat, jestli ano nebo ne, ale o tom,
JAK.  Nemohu zde bohuzel z pochopitelnych duvodu uvadet detaily, ale s
ochranou SW pomoci HW klicu mam pomerne dost zkusenosti.

Ing. Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz