PIC versus Atmel

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:04:49 CET 2004

Zdravicko,

   tak koukam, ze se tu zase rozbiha bitka mezi atmelisty a picarema :-) Jsem byvaly atmelista, tak pridam take trosku, ale z jine strany:

Motorola HC08xx... In circutit simulation/debugging, nejmensi 16 nozicek, nejvetsi asi 80, volitelne periferky jako keyboard, A/D, timery s PWM, SPI, CAN, UART, standardne watchdog na napajeni a na zhrouceni programu, interni flash od 1kB do 60kB, max rychlost vnitrni sbernice 8MHz, prumerna instrukce 2T.. (kuk na mot-sps.com), pripojeni k PC je asi na 4 svaby, ale funguje univerzalne ke vsem HC08. A k tomu jeste vyvojove prostredi s assemblerem, simulatorem, ICS, debuggerem a programatorem zadarmo (www.pemicro.com) :-)
Co me zvlast potesilo, ta nejmensi (HC08KX8) ma i interni krystal, takze k zivotu potrebuje jen napajeni :-)

Jirka Naprstek

P.S.: Nemusite hledat v adrese, jsem skutecne od motoroly..