PIC versus Atmel

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek

www.spoerle.com a zadam:
HC908, tak sa mi tam objavi nieco Aviable.

Nechcem Vas presviedcat o tom, ze nie ste super. Ste podla mna najlepsi a
fakt je to to najlepsie co moze byt, len vsetko to skonci na jednej krasnej
poznamke napr. na uz vyssie spomenutom www.spoerle.com, s poznamkou
"Avail./Pls Call". Viete, co to znamena?

A.

:-)) To ze pracuju u motoroly neznamena, ze mam v hlave vytetovano motorola :-) Jestli je motorola super, nevim, mozna, mozna ne. Nicmene, rad bastlim a tak me otazka sehnani kusoveho mnozstvi palila take (firma se na mne v tomto smeru vykasle) i tedy zjistil jsem sobe, ze treba u Rystonu do dvou tydnu..

Avail./Pls call, vim co to znamena, cesky receno, zapomente na to :-)) Taky jsem nakupoval u spoerleho a mnohdy me to dosti zamrzelo..

Preji hezky den,

J.

P.S.: Kdybych nekoho na HC08 presvedcil a byly dalsi dotazy, ci problemy, tak konec koncu, jsem tu take na HC08 helpline :-)