UPS -ka 2.thread

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:04:13 CET 2004

Na APC kuknu, diky za varovani, v beznem popisu to neni, ale tam toho neni mnohem vic. BTW: umela se vypnut signalem, nebo prikazem?

Bohuzel mam ale jeste malickou UPSku "Victron" 250W, ktera to bezpecne neumi, ma zapojene jen dva vystupni releove draty (power fail a baterky nad hrobem), takze urcite neni schopna nechat se z venku vypnout..

J.N.